czwartek, 11 kwietnia 2013

Urodziny, Nowa Huta i Ogrody

Urodziny, Nowa Huta i Ogrody - wbrew pozorom to bardzo powiązane tematy.
Nie powiem, które urodziny dziś obchodzę, ale powiem za to, że są one pierwszymi, których nie spędzam w Nowej Hucie. Z zaskoczeniem zdałam sobie sprawę, że opuściłam swoje miasto nie opuszczając go tak naprawdę. Co więcej, zrozumiałam coś co mnie zupełnie wybiło z wiosennej euforii, a mianowicie to że moje dziecko nie jest nowohucianinem. Nie wiem jak do tego doszło. Naprawdę....





Ogrody.... to temat, który oprócz Nowej Huty mnie kręci. A Ogrody Nowej Huty to przecież nic innego jak odkrycie Tej Właściwej Bajki.
Ogrody Nowej Huty to projekt społeczny. Jak wiadomo są takie projekty, które trafiają bardzo, średnio lub takie które nie trafiają wcale. Ten oczywiście zalicza się do pierwszej grupy, w innym przypadku w ogóle bym go nie opisywała. Jego niezwykłość polega na prostocie. Otóż grupa ludzi znająca się trochę na ogrodach pomaga grupie ludzi, którzy chcą stworzyć ogród u siebie na podwórku. Do tego prostego równania dorzucamy jeszcze Sponsora przez duże S, ubieramy w formę konkursu i już. Mamy świetny projekt, który tylko czeka na chętnych!
Jutro upływa termin zgłaszania się do 3. edycji! 
Zatem kto się się jeszcze nie zgłosił niech to uczyni!



Zapraszam na ogrodynh.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz