czwartek, 19 grudnia 2013

to już dziś

Czas mnie oszukał, cwaniak jeden. Umknął mi tak szybko! 
Zorientowałam się dopiero wtedy, gdy zobaczyłam, jak zmienił się mój synek. Okazało się, że aż na dwa miesiące odłożyłam poszukiwanie zielonego kciuka. 
Ale uwierzcie mi, przez ten czas nie próżnowałam!!!
Udało mi się zamknąć kilka przedsięwzięć, kilka projektów zakończyłam sukcesem. Ale po kolei.... Na relacje z frontu projektowego przyjdzie jeszcze czas. 
A tymczasem....


Już dziś kończymy, uroczyście ma się rozumieć, 3. edycję projektu OGRODY NOWEJ HUTY. 
W Pleszowie ma się rozumieć. To trochę przewrotne wydarzenie, ponieważ tak naprawdę wcale nie oznacza końca mojej przygody z tym niezwykłym nowohuckim miejscem. Wręcz przeciwnie. To po prostu kończy się rok 2013. A wraz z nim przychodzi czas na podsumowania. 

Zatem będziemy się chwalić, moi Drodzy! 
Opowiemy co udało nam się osiągnąć przez ten czas, co zrealizowaliśmy, jakie plany powstały w naszych głowach i jakie wizje rozbudzają nasza wyobraźnię.










Zaciekawiłam Was?
Nie czekajcie więc, tylko przybywajcie już dziś (19 grudnia 2013 r.) do Pleszowa na godzinę 15.00. 
Dajcie się zarazić bakcylem nowohuckich ogrodów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz