poniedziałek, 17 czerwca 2013

skrzynia

Witam ponownie w kąciku zrób to sam.
Jakiś czas temu pisałam o strychu, który okazał się dla mnie wyspą skarbów. I nie bez powodu przypominam o nim dzisiaj!
Otóż znalazłam tam coś co przypominało skrzynioszafkę. Po krótkim śledztwie ustaliłam, że ów mebel był kiedyś szafką na buty. Postanowiłam sprawdzić jaki potencjał w nim drzemie i za pomocą dużej ilości wody oraz środków czyszczących odkryłam z zaskoczeniem, że skrzynia ma Kolor oraz zrobiona jest z Materiału. I to nie byle jakiego materiału, bo z drewna. Kolor jak kolor - jasnoszary odcień drewna iglastego wymagał pewnych poprawek, zatem dość szybko szafka zmieniła wygląd zewnętrzny nabierając bardziej eleganckiego sznytu. Impregnacja kolorem o egzotycznej nazwie teak była pierwszym etapem reanimacji starego sprzętu, kolejnym - pomalowanie wnętrza szafki na turkusowy.

A już zupełnie na deser zostawiłam wykończenie tyłu skrzyni. Na przygotowanym wcześniej zielonym tle postanowiłam, że pojawi się coś takiego:









































Fakt, że plecy skrzyni, jak to plecy, są z tyłu i tylko z zewnątrz można oglądać efekt mojej pracy, jest zupełnie nieistotny ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz