środa, 27 sierpnia 2014

Zielony Kciuk wyrusza w świat


Po roku, 5 miesiącach i 6 dniach od pojawienia się Zielonego Kciuka w wirtualnym świecie blogerów przyszedł czas na kolejny krok. Czyli zaprezentowanie się w realu!

Dlatego z dumą przedstawiam świeżutkie, jeszcze pachnące farbą drukarską wizytówki Zielonego Kciuka.

Jak Wam się podobają?
Przygotowałam je właśnie teraz, ponieważ zbliża się wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE dla architektów krajobrazu oraz innych pasjonatów tematu. Organizowana jest co roku w Warszawie przez Związek Szkółkarzy Polskich i Agencję Promocji Zieleni. Kilka punktów zapowiada się wyjątkowo ciekawie m.in. seminarium Byliny przyszłości i darmowe wykłady. Ale to na czym mi zależało, to sama wystawa. Idealne miejsce by poszukać inspiracji i poznać kilku zielonych freaków, których z pewnością nie tam braknie.
Niestety kilka ostatnich zdarzeń pokrzyżowało moje plany. I pomimo wielu przygotowań i kilkumiesięcznego oczekiwania zmuszona byłam zrezygnować z uczestnictwa.
Ale zachęcam tych, którzy mają kilka wolnych chwil i będą akurat w okolicy Wawy do zaglądnięcia na wystawę i przekazania jej pozdrowień od Zielonego Kciuka ;)


Wizytówki drukowałam w uroczej firmie z Wieliczki PaperStick na ekologicznym papierze wyglądającym jak karton pakowny :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz